Waarom werken mijn LAN poorten van mijn linksys WRT160 niet?

Zoals de vraag al luidt: mijn LAN poorten linksys WRT160 werken niet. Ik heb de router al gereset, ander ip gegeven, etc.
Alleen mijn tv en digicorder hangen erop. Mijn laptop werkt erop ( had ik tijdelijk aangesloten voor de configuratie na de reset ) maar mijn tv en digicorder niet. Alle draadloze apparaten werken wel. Wat kan ik doen? Ps de lampjes op mijn router werken wel. Ik heb ook al bij het programma linksys easylink advisor gescand maar heb niet gevonden.

Toegevoegd na 16 minuten:
Nog even erbij: als ik mijn digicorder en tv op een switch hang werkt het wel. Dus het probleem hangt echt aan de linksys en niet aan de apparaten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij kun je TV- en digicorder-signaal sowieso niet via LAN-componenten sturen. Bedoel je met de 'switch' niet het modem van de provider? Daar zit een speciale poort op voor dit signaal, en dat werkt niet met IP denk ik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt en die switch is gewoon een toestel om meer lan poorten te hebben.