Hoe systeemherstel op pc en bepaalde apps behouden?

De laatste tijd heb ik spyware, meer en meer. Je kan niet eens meer goed op internet gaan. Ik wil graag het systeemherstel met persoonlijke bestanden uitvoeren. Ik heb wel games op mijn computer. Minecraft en steam spellen kunnen geen kwaad en kunnen zomaar opnieuw worden geinstalleerd. Maar ik heb ook games met cd roms geinstalleerd. Deze kun je normaal maar op 1 computer installeren. Deze worden mee verwijderd bij het herstel. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
ronron1212
8 jaar geleden
Goede virusscanner kopen en die zijn werk laten doen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beter eerst een goeie tool draaien https://www.malwarebytes.org/antimalware/
Om systeem schon te maken van malware.

Antwoorden (1)

Door eerst de spellen te de-installeren zijn ze niet meer met de betreffende productcode "geregistreerd" . Je kan ze daarna gewoon opnieuw installeren op de herstelde PC en weer opnieuw registreren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! Dit is een zeer interessante tip! Ondertussen niet echt meer nodig. Heb een beter anti malware programma gevonden dankzij iemand anders op deze vraag. Ik zal het zeker onthouden, misschien komt het nog wel eens van pas. Bedankt!!