Hoe krijg ik weer geluid uit de speakers?

Bij mij logitech Z10 komt er geen geluid meer uit de speakers. De speakers kunnen aan, maar er komt geen geluid uit. Je kunt op de lcd scherm de bass en treble omhoog en omlaag zetten, maar het volume niet. De rest vd instellingen vh lcd scherm doet het ook niet meer. Bij geluid in het configuratiescherm staat de Z-10 er niet bij, er staat alleen 4 usb-audioapparaten.

Ik heb al van alles geprobeerd, de cd opnieuw geïnstalleerd, drivers van internet geïnstalleerd, systeemherstel, maar niks werkt.

Wie kan mij helpen?

p.s. de usb-audioapparaten staan op standaard, dus daar zal het niet aan liggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Antwoorden (3)

de speakerset en het configuratiescherm staan los van elkaar. De speakerset kun je eens testen met een mp3 speler op het plugje. De computer hardware de geluidskaart dus, die kun je testen door er koptelefoontjes op aan te sluiten. Zo kun je in ieder geval testen waar de fout zit, en vanuit daar weer verder kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat sites zoals helpmij.nl beter zijn voor jou om je vraag te stellen. Die zijn nl gespecialiseerd in vragen over je pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het kabeltje naar de geluidskaart-ingang losgeschoten?