Gaat van koptelefoon met grote speakers de batterij van mp3 speler eerder leeg dan koptelefoon met kleine speakers??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Hoeveel stroom er loopt hangt af van de impedantie van de speakers (lagere impedantie vraagt meer stroom).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk wel, want hoe groter de speakers, hoe meer stroom ze nodig hebben en die stroom word via je mp3 speler gehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ronduit: JA! Waarom? Omdat je batterijen meer stroom moeten leveren per tijdseenheid.
Ook vaak luid afspelen vraagt meer van de batterijen. DUS: Sneller leeg!