Externe microfoon

Hallo, is er een iPod Touch app die doormiddel van een externe microfoon filmpjes kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

En daar sluit ik me bij aan. Het is inderdaad zo dat als je vogels filmt ('spot' heet dat) je een losse microfoon met ruisarme voorversterker moet inpluggen. Dat lukt altijd omdat in het 3½ mm plugje het ronde puntje een gelijkspanning van 3 volt opstaat om de voorversterker te voeden, dat is standaard.
Moeilijker wordt de paraboolschotel: die voor satelliet zit een halve meter arm aan maar oude ronde straalkachels zie je nog wel eens in de kringloop: kwestie van wat gaatjes inprikken en elastiekjes erdoor om de mike in het brandpunt te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een extrerne microfoon inplugged word die toch automatisch gebruikt als microfoon?