hoe kan ik al mijn liedjes die op mijn ipod staan zetten op een nieuwe Itunes?

mijn computer is gecrasht en nu zijn al mijn bestanden van liedjes weg. Ze staan nog wel op mijn ipod. en op de nieuwe computer staat ook Itunes alleen daar staan geen liedjes in. als ik mijn Ipod nu aan sluit op de computer vraagt hij of ik mijn ipod leeg wil halen en wil vullen met de liedjes in Itunes. Maar daar staan dus geen liedjes op. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de liedjes op mijn ipod weer in een nieuwe itunes staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Met een programma als sharepod, kun je je muziek weer in een map op de computer zetten. Als je op google naar sharepod zoekt, vind je het wel.