Waar moet ik op letten bij aanschaf van een draaitafel?

Ik heb nu een dual,maar die is aan vervanging toe,nu lees ik veel kritieken op de usb draaitafels (akai,Lenco etc.)
Zijn deze conclusies juist?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ervoor zorgen dat ie wieltjes heeft.
Anders kan ie natuurlijk niet draaien:D Bronnen:
- haha

Het beste antwoord

een usb aansluiting is iets wat je uiteindelijk nooit zal gebruiken.

als je de draaitafel als DJ wilt gebruiken kan die tafeltjes sowieso lekker links laten liggen.

bijgevoegde link is een goede draaitafel.

platenspelers kan je ook bij de mediamarkt kopen. let er dan op of de platenspeler een ingebouwde voorversterker heeft en of je dat ook nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar wil je hem voor gebruiken? Wanneer je hem wil gebruiken voor het afspelen van bijv. een klassieke LP, dan moet je vooral zorgen dat je een goede naald aanschaft.

Wanneer je de draaitafels wilt gebruiken voor DJ-en, dan hebben ze een sterke aandrijving nodig, dan moet je vragen of de pitch-schuif lang mee gaat en hier eigenlijk ook dat je een goede naald hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil hem gebruiken via een versterker en via de pc.
gewoon mijn oude platen blijven draaien,en op de pc zetten,om muziek aan mijn video toe te voegen