Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet ik op letten bij aanschaf van een draaitafel?

Ik heb nu een dual,maar die is aan vervanging toe,nu lees ik veel kritieken op de usb draaitafels (akai,Lenco etc.)
Zijn deze conclusies juist?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
620
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ervoor zorgen dat ie wieltjes heeft.
Anders kan ie natuurlijk niet draaien:D Bronnen:
- haha

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een usb aansluiting is iets wat je uiteindelijk nooit zal gebruiken.

als je de draaitafel als DJ wilt gebruiken kan die tafeltjes sowieso lekker links laten liggen.

bijgevoegde link is een goede draaitafel.

platenspelers kan je ook bij de mediamarkt kopen. let er dan op of de platenspeler een ingebouwde voorversterker heeft en of je dat ook nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar wil je hem voor gebruiken? Wanneer je hem wil gebruiken voor het afspelen van bijv. een klassieke LP, dan moet je vooral zorgen dat je een goede naald aanschaft.

Wanneer je de draaitafels wilt gebruiken voor DJ-en, dan hebben ze een sterke aandrijving nodig, dan moet je vragen of de pitch-schuif lang mee gaat en hier eigenlijk ook dat je een goede naald hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil hem gebruiken via een versterker en via de pc.
gewoon mijn oude platen blijven draaien,en op de pc zetten,om muziek aan mijn video toe te voegen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding