Is het mogelijk een autoradio te kopen met usb aansluiting en daarop een hardeschijf/usb op aan te sluiten?

Ik (of naja eigenlijk mijn ouders) heb nu een autoradio, met cd speler. Nu zou ik graag een autoradio met usb aansluiting hebben, dat is handiger met muziek meenemen enzo. Nou is mijn vraag, als je zo'n autoradio met usb aansluiting hebt, kan je daar een hardeschijf op aansluiten? En hoe kan je dan je nummers kiezen? Ik wil er namelijk ook een paar luisterboeken opzetten, en dan is het toch wel handig dat je die dan meteen kan vinden..... Is een hardeschijf niet mogelijk is een usb stick dan wel mogelijk? En ook daar weer bij de vraag: hoe nummers te kiezen?

Ik weet dat er op internet dingen over staan (heb ik ook al naar gekeken), maar ik heb nog geen duidelijk antwoord kunnen krijgen.

En mijn laatste vraag: wat voor bestanden moeten die nummers dan zijn? Mp3?

Alvast super bedankt!!

Hopelijk is mijn vraag duidelijk genoeg.

(Ik weet niet precies onder welke categorie dit valt....sorry als mijn vraag verkeerd staat)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het is zonder meer mogelijk om een usb stick op te zetten, ik heb dat zelf in de auto na herhaaldelijk veel storing van mijn cd wisselaar, bij mij is er achter een stekker geplaatst en dan in het dashboard netjes een aansluiting gecreëerd om een usb/ipod aan te sluiten.
Je kan max 4 mappen aanmaken in mijn geval en de laatste map speelt alles af.
Formaat is mp3

Toegevoegd na 17 minuten:
Als je iemand kent die handig is kan je het hem ook laten doen, anders ( ligt natuurlijk ook aan of het een jonge auto met garantie betreft ) kun je het ook in de garage of inbouwstation ( laatste zijn soms wat goedkoper en soms ook beter gespecialiseerd )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker, erg handig gebruik ik zelf al jaren met usb stick en ook usb harddisk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja o.a de Blaupunkt Madrid heeft een USB aansluiting voor een stick en een sleuf voor een SD kaart.Denk dat deze niet meer in de handel is.
Maar ze bestaan dus wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via een kruisknop kan je tussen de nummers zoeken,en als je een beetje handig bent zit deze met 15 minuten in het dashboard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig heet deze Victoria SD 48.
http://www.ciao-shopping.nl/Blaupunkt_Victoria_SD_48__891361