Kun je een laptop en televisie op draadloze boxen aansluiten?

Een kennis liet me onlangs zien hoe hij muziek van zijn iPhone op een draadloze speaker kon beluisteren. De speaker was speciaal voor dit toestel ontwikkeld, maar nou vraag ik me af of deze optie ook voor je laptop en televisie beschikbaar is. Het lijkt mij een goede oplossing om kabels langs de muren zoveel mogelijk te beperken. Als dit mogelijk is, werkt dit goed of kunnen zich problemen voor doen (geen geluid/ontvangst)? Draadloos lijkt me toch altijd minder betrouwbaar.

Bedankt voor de eventuele reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is goed om te weten om welke draadloze boxen het gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Daniwinterr, Ik heb zelf nog geen speakers in mijn bezit die draadloos te gebruiken zijn. Althans, dat denk ik. Mijn laptop sluit ik op het moment via USB aan op mijn Logitech Z10 speakers. Dit systeem is alweer verouderd en beschikt waarschijnlijk niet over een draadloze optie. Wat mij ideaal lijkt zijn twee losse speakers van bescheiden formaat waar ik mijn laptop en televisie op kan aansluiten zonder kabels door mijn huis te moeten leggen.

Het beste antwoord

Er zijn (zeker voor de laptop/pc) systemen voor.
Audio via Bluetooth
Alleen de vraag is wil je dat wel,
Je zult nooit het perfecte 5,1 effect krijgen vaak is dat zelfs (nog) niet beschikbaar en je zit altijd met het gedoe dat in de speakers een batterij moet zitten. En laten die dingen nou altiid leeg zijn als jij ze nodig hebt.

Ik meen dat bose dit soort systemen heeft. Ga eens langs bij èèn zaak waar ze èèn proef opstelling hebben. Dan weet je meteen of het iets voor jou is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steefun, dank je wel voor je reactie. Met deze informatie ga ik bij gelegenheid eens op pad om hier meer over te weten te komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.