hoe kan het dat mijn bose soundlink II niet kan verbinden met mijn bluetooth?

Hallo, ik heb pas een bose soundlink 2 gekocht. Ben er zeer tevreden over omdat ik het voornamelijk gebruik met mijn Iphone. Nu wilde ik hem ook laten 'conecten' met mijn HP-Probook 4520S.
helaas werkt dit niet. Ik kan namelijk wel de Bose zien maar als ik probeer te conecten zegt hij dat de verbinding is mislukt.

Hoop dat iemand wel een oplossing heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Het beste antwoord

Er bestaan een aantal verschillende versies van bluetooth die niet altijd even compatible zijn. Controleer even welke versie zowel de soundlink als de HP hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik heb even gekeken en ik kan het eigenlijk alleen van mijn computer vinden, Bluetooth v2.1.
Ik hoop dat je me hiermee verder kan helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wellicht dat je in de gebruiksaanwijzing van de Bose Link, of ander bij Bose zelf kan achterhalen welke versie de BoseLink gebruikt. Als dit inderdaad niet compatible blijkt zou je de HP van een Bluetooth adapter kunnen voorzien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt