Hoe kan het dat ik alleen in het rechter oortje ineens geen bass meer hoor?

Vanmorgen deed ik mijn headsetje (van apple) in mijn tas. Toen ik hem wilde gebruiken had ik ineens geen bass meer aan de rechterkant. Dit fenomeen is me nu al meerdere malen overkomen. Het gekke is dat ik wel hoge tonen hoor in dat oortje. Ik luister naar normale volumes dus opgeblazen is het niet. Kabelbreuk kan het ook niet zijn want er komt nog wel geluid uit. Er zitten ook geen knikken in mn kabel. Ik gebruik hem niet in de regen of in vochtige ruimtes. Het is wel zo dat ik ze als geluidsdempers gebruik. Maar het lijkt me een beetje een rare zaak dat mijn oortjes kapot gaan omdat het geluid in mijn omgeving te hoog is.
Geld is niet het probleem maar, ik moet nu alweer tijd stoppen in het kopen van die krengen :/

Oja, en aan mijn mobiel ligt het niet want als ik er een ander in-ear setje op aansluit geeft deze wel bass weer -.-''

dus wat kan het in godsnam nou zijn???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

ik heb vandaag precies hetzelfde probleem gehad ik ben terug naar de winkel gegaan en heb nieuwe oortjes gekregen.
Ik had nog garantie.