(waar) kan ik mijn koptelefoon laten maken?

Ik heb al zo'n 3 jaar een audio technica ath-m50, geweldig ding, heeft me toen der tijd €178 gekost maar zeker het geld waard, nu had ik problemen met de plug, links begon te haperen, daarna deed niet het soms niet als het kabeltje zo hing, daarna deed links het alleen als het kabeltje zo hing, werd dus erger en erge, tijd om er wat aan te doen. Nu heb ik zelf geprobeerd om hem te solderen, heel stuk moeilijker dan ik dacht.

In het kort: ik heb een koptelefoon zonder 3.5mm plug(alleen afgeknipt snoer, te duur om meteen een nieuwe te kopen, waar kan ik heen en hoeveel zal dit me ongeveer kosten?

Of vraag 2: waar kan ik een 3.5 jack male plug kopen die met schroefje bevestigd is(i.p.v. solderen) en hoe duurzaam is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
5K

Antwoorden (1)

Dat kan bij een repair café, niet te verwarren met gv café.
http://repaircafe.nl/