Vroeger had ik mijn liedjes op mijn iPhone en stond er A, B, C, D etc. bij, alleen nu is het weg. Hoe krijg ik het terug?

Eerst had ik A,B,C,D etc. Bij mijn muziek staan (iPhone 5C) nu was mijn telefoon gereset en staan die letters er niet bij... Ik vond dit fijn want zo was het overzichtelijk... En nu is het net een grote bende, kan je dit via iTunes op je laptop oplossen? (zie foto's) Bij de ene zie je de letters erbij, en zo zie je ook dat het meteen geordend lijkt, en bij de ander niet :-(

'K zou graag antwoord willen, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (1)

Volgens mij los je het misschien op door even van categorie (onderaan) te verspringen
en weer terug ?

Het hoort er wel te zijn
althans mijn 4s met IOS 8 heeft het wel
Ik zie wel radio als extra optie staan misschien is dat alleen 5c en hoger ? of heb je imatch o.i.d ?
dat zou de uitzondering zijn
Maar als je zegt dat ie gereset is dan moet je misschien wel even synchroniseren ?
kijk dan ook even of deze iphone nog steeds een trusted device is
wellicht kan hij niet synchen zonder dat ?