Hoeveel watt luidsprekers kan ik in totaal op de 100v Inter-M PAM-120 aansluiten?

De Inter M PAM 120 is een 100v systeem versterker, 120 Watt.
Op de Inter M PAM120 is het mogelijk 5 zones luidsprekers aan te sluiten.
betekent dit dat je per zone max 120 Watt aan luidsprekers mag aansluiten(=5x120watt), of betekent dit dat je over alle 5 de zones in totaal maar 120 aan luidsprekers mag aansluiten?

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Je mag over elke uitgang een 120W luidspreker aansluiten, zal geen probleem opleveren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dus dit zou kunnen: uitgang 1: 10 luidsprekers van 12 watt
uitgang 2: 5 luidsprekers van 24 watt
uitgang 3: enz
enz. ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. zie reactie bij je vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@moordligger , oja nou zie ik jou reactie