Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sluit ik twee speakers aan op een tv?

Ik heb twee speakers met losse rood-zwart draden als uiteinden. Nu wil ik deze graag direct aansluiten op mijn tv. Naast de tv is ook nog een Bose 321 systeem aangesloten die het geluid al versterkt over twee boxen en een subwoofer. Hoe sluit ik de 2 andere losse speakers dan aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zonder extra versterker moet je bij het inwendige van de T.V. zijn. Je moet dan de extra speakers bij de eigen speakers van de T.V. aansluiten.
(Lees meer...)
jc54
9 jaar geleden
Het Bose 321 systeem heeft geen mogelijkheid tot aansluiten van extra luidsprekers, omdat de complete surround sound wordt verwerkt door de bijgeleverde luidsprekers.
Het zijn ook geen standaard luidsprekerkabels die van de basmodule naar de satelliet speakers gaan, en dus kun je deze ook niet splitsen om de extra luidsprekers aan te sluiten. De informatie die Bose hierover levert schiet te kort om hier technisch meer mogelijkheden over te geven.
Luidsprekers via de televisie aansluiten raad ik niet aan, omdat je dan het geluid van je 3-2-1 set teniet doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding