Waar kan ik een goedkope cd-usb-sd-(en evt. fm)-player voor mijn versterker kopen?

hallo, ik zoek iets soortgelijks aan dit:
http://www.ld-systems.com/en/cd-mp3-players/cdmp-1-multimedia-player-cd-usb-sd-mp3/?force_sid=aemuqvfj2bofkrai0hs66ki922#dealer

alleen dan véél goedkoper... (<80€)

Hoor het graag als iemand weet waar ik zo iets kan bestellen...
(Maakt NIETS uit als het evt. tweedehands is....)

alvast bedankt!!

Toegevoegd na 8 minuten:
en het liefst dat het in een 19" inch rek past van m'n flightcase..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat dacht je van marktplaats of 2ehands.nl? :) succes

Antwoorden (1)

je zou op dx.com kunnen kijken