Wat voor studio-microfoon moet ik kopen?

Ik heb een half jaar geleden een headset gekocht, maar diegenen die met mij Skypen zeggen dat het geen goeie kwaliteit microfoon is. Dus wil ik graag weten wat een goede studio-microfoon is. Mijn budget is €100,- t/m €160,-. Laat a.u.b. ook even een link ofzo achter waar ik die kan halen.

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik zat zelf te denken aan de Samson C03U USB, mijn 2e vraag: is die goed?

Toegevoegd na 2 uur:
Het moet trouwens wel een USB microfoon zijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Een vriend van mij heeft echt een hele goede microfoonset van DJ Stunter,
is dit wat voor u?:
http://www.djstunter.nl/citronic-usb-studio-microfoon-set.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste,
Als je een goede studiomicrofoon wilt raad ik de Blue Yeti multipatroon USB condensermicrofoon aan. Deze is makkelijk neer te zetten en geeft een goed diep geluid. Ook een voordeel is dat deze microfoon al voor €122,- te verkrijgen is.