Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt mijn trust wave 2.1 niet? (zie uitleg)

Ik heb een trust wave 2.1. Een subwoofer met 2 speakers. De ene speaker sluit je aan op de rode(R) in 'speaker out' in de subwoofer en de ander op de witte(L) in de 'speaker out' in de subwoofer. Alleen nu doet de witte het opeens niet. Je hoort hem wel heel licht als je hem tegen je oor houdt. Het ligt aan de witte 'speaker out' , want als je de speakers omdraait doet de andere speaker het maar heel licht.

Kan iemand helpen voordat ik de subwoofer uit elkaar schroef.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
975
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staan je balans instellingen goed in je mixer? (speaker bij klok klikken, dan je afspeel apparaat selecteren, in volgend venster tabblad 'levels' klikken, en daar op de button 'balans' klikken beide kanten moeten op 100 staan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het kan inderdaad zijn dat je witte "speaker out" kapot is. ook kan het zijn dat je signaalkabel van de bron of de bron zelf een half signaal uitgeeft. je kan bijvoorbeeld proberen als je bron een computer is om dan bij "geluid" de balance tussen de speakers naar links of naar rechts te schuiven zodat je toch door beide speakers evenveel niveau qua geluid hoort.

Toegevoegd na 2 minuten:
dat kan je doen in het audio programma "Realtek" wat als t goed is standaard erop staat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding