oortjes stuk, wat nu?

Aan een kant van mn oortjes hoor ik geen geluid meer. Iemand een oplossing, of moet ik gewoon duurdere oortjes kopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duurder is niet altijd beter.

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat voor mobiel je hebt, maar als een iPhone is, kan het gebeuren dat de oortjes niet altijd even goed functioneren. Als je een iPhone hebt is het dus aan te raden om de oortjes van Apple te kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee je dopjes zijn kaduuk. Gewoon nieuwe kopen. Dure zijn echt niet nodig, ook die kunnen net zo snel kapot gaan. Beste is wel om nooit maar dan ook nooit het snoertje op te rollen, door dat buigen gaan ze kapot. Daarnaast ook al je het oprolt raken ze nog in de war.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door het te strak oprollen van de draad krijg je n breukje direkt bij het oortje. Je kunt ze dan weggooien idd. Je kunt dit voorkomen door de draad veel minder strak op te winden. Maar veel beter is oortjes te kopen met geen ronde maar een platte draad. Dan heb je hier zwz geen last meer van.