Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe versterk ik het geluid van de boxen die aan mijn telefoon zijn aangesloten?

Het geluid van mijn telefoon en laptop is niet hard genoeg als ik die op mijn boxen aansluit dmv. aux. De rode en zwarte draad van de boxen zijn aan die aux gesoldeerd dus er is 1 aux aansluiting. Nu wil ik er een versterker tussenzetten maar ik weet niet echt wat en hoe, nou dacht ik dat dit ding misschien iets kon doen: https://www.maxiaxi.com/skytronic-av-360-versterker-usb-mp3/?fee=17&fep=54&gclid=CjwKEAjwucmoBRDmysGsgbDr5j0SJAAxL9ab3A2Pz3lDXI6WQPNo3slW8tQAWRk8Rin08MGh7UqxehoCdPLw_wcB
Kan iemand mij verder helpen hoe ik dit voor elkaar krijg met aansluitingen etc?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op je laptop kan je het gewoon zelf instellen in je OS.
Als je windows gebruikt ga het Confoiguratiescherm en dan naar Geluid/Geluidsapparaten als ik het goed heb. Je kan daar ergens bij Eigenschappen het volume van je audio aanpassen omhoog.

Op je mobiel, ik neem aan Android ? Is dit wel een probleem. Je kan daarvoor wel een versterker gebruiken, ik heb zelf echter een andere manier gevonden. Ik heb via internet een kleine Bluetooth ontvanger gekocht met een normale 3.5mm uitgang. Daar heb ik een stekker tussen gedaan van 3.5mm naar AUX.

Op één of andere manier gaat het bij mij vanaf Android via Bluetooth een stuk harder, plus je kan je mobiel gewoon weer op tafel leggen in plaats van naast je geluids installatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding