hoe zet ik ongedownloade muziek via mijn PC op mijn telefoon in music player?

ik wil dus meer muziek in mijn music player hebben, maar weet niet hoe. Zelf heb ik geen muziek op mijn laptop staan maar ik heb gehoord dat je ook muziek via youtube (met behulp van je laptop) zo via een USB kabeltje op je mobiel kan zetten wat ik dus wil proberen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

1:Dan ga je naar www.youtube.com
2: je kopieert de url helemaal bovenaan
3. Je gaat naar de website: http://www.youtube-mp3.org/nl.
4: Dan plak je de url daar
5: dan ga je naar: video converteren.
en dan gaat hij downloaden en dan staat ie op je laptop.
Ik hoop voor je dat het lukt, bij mij lukt het sowieso altijd.
Succes!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel bij stap 2 dat je eerst je video moet opstarten, en dan pas de url helemaal bovenaan kopieeren.
Sorry, ik hoop dat het lukt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel bij stap 2 dat je eerst je video moet opstarten, en dan pas de url helemaal bovenaan kopieeren.
Sorry, ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt