Bestaan er draadloze koptelefoons waar je een sd kaart in kan steken?

Ik wil graag weten of er draadloze koptelefoons bestaan waarin je een sd kaart (met muziek - mp3) kunt steken om zodoende gemakkelijk naar je eigen muziek te kunnen luisteren op bv. de sportschool. Ik bedoel dus niet zo'n ding met bluetooth, e.d.
Puur en alleen voor een sd kaart???

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
3.3K
paulus811
8 jaar geleden
Waarom mag er geen bluetooth op zitten? Je gebruikt het dan gewoon niet. Koptelefoons met sd card slot zijn er zat. http://www.amazon.com/Bluedio-Model-Wireless-Bluetooth-Headphones/dp/B00EL2HDNU

Antwoorden (1)

Nee, want je vraag iets tegenstrijdigs; een draadloze koptelefoon is, zoals het woord al zegt, draadloos verbonden met een speler. In die speler zit de bron zoals een sd-kaart. Zet je de sd-kaart in de koptelefoon is de draadloze verbinding met de bron overbodig en zit ook de speler in de koptelefoon, als zo'n koptelefoon al bestaat. Het draadloze is dan een onnodige eigenschap van de koptelefoon.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Een koptelefoon met sd card slot bestaat, maar heeft daarnaast ook bluetooth en dat wil vragensteller niet (snap niet goed waarom niet). http://www.amazon.com/Bluedio-Model-Wireless-Bluetooth-Headphones/dp/B00EL2HDNU
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als er standaard bluetooth bij zit, dan is het wel goed, maar ik wil dit ding gewoon niet linken met een ander aparaat. In jou link op amazon.com lees ik wel over een cardslot, maar ik kan het op geen foto zien.