Hoe kan je de logitech z506 ophangen aan de muur?

Ik wil misschien de logitech z506 speakers kopen maar ik wil ze wel aan de muur ophangen, weet iemand of dit kan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

beste quints die speakers zijn staande speakers ze zijn er voor bedoeld om b.v.b op je bureau naast je schermen te zetten of op een plank ze zijn er niet voor gemaakt om ze op te hangen ik denk wel dat je dat kan doen maar dan moet je er zelf iets op bedenken wand logitech geeft ze daar niet voor gemaakt. als je ze wel aan de muur wil kan je beter de Logitech Z906 nemen die is daar wel voor gemaakt

julius