hoe gebruik ik mijn turtle beach mic op de laptop?

Als ik mijn turtle beach 60p ( met MIC) op mijn laptop aansluit dan krijg ik mijn laptop microfoon en niet die van mijn turtle beach. hoe krijg ik die van turtle beach op mijn laptop?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zal onversterkt zijn en mogelijk dat je een verloop voor trrs jack naar 2 trs jacks (1 voor microfoon en 1 voor de hoofdtelefoon) moet hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik snap het niet

Antwoorden (2)

Dit hangt af voor welk programma je het gebruikt. Er staat bij bijna elk programma wel onder instellingen een keuze tussen welke microfoon je wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Windows 10
Optie 1: Hardware. De meeste laptops hebben nog twee aansluitingen voor inkomend en uitgaand geluid (de roze en groene gaatjes). Volgens een handboekje van Turtle Beach hebben hun nieuwere headphones nog maar één plugje en moet je zelf een splitterkabeltje kopen, die zit er niet bij. Dit is wat Moordigger in een reactie aangaf.

Optie 2: Software. Installeer de goeie drivers, natuurlijk. Verder: rechtsklik op het speakertje rechts onderin, kies recording/opnemen. Staat daar de nieuwe mic tussen? Heeft-ie een groen vinkje en is het je Standaardapparaat/Default? Als het goed is moet je hier ook iets zien bewegen als je in je mic praat.