hoe brand ik muziek voor een autoradio?

Ik heb net muziek gebrand op een philips CD maar mijn auto radio leest hem niet. Mijn computer wel. Heb ik nu een speciaal progamma nodig om het te branden als een audio cd. Het bestand dat er nu op staat is een MP3

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
Amadea
7 jaar geleden
Nee, je hebt geen speciaal programma nodig. Maar wel een originele, niet gekopieerde cd.
capthavoc
7 jaar geleden
probeer eens de cd als music track branden ik vermoed dat je nu enkel wat mp3 bestanden bij elkaar gezocht hebt en gewoon op cd gezet hebt
en dus als data gebrand hebt ? Je moet echt de optie music cd branden gebruiken
dat houd dus waarschijnlijk wel in dat je hooguit een normale cd kan branden met zeg maar iets van 15 nummers (ligt aan de lengte)
blijkbaar gaat het om een oudere auto radio die mp3 en veel andere formaten niet kan lezen dus als music cd branden kan nog wel eens werken. maar het is wellicht beter een autoradio met usb te nemen
als er op de radio een ingang zit kan je er gewoon ook een simpele mp3 speler aan hangen ??
met ene jack jack snoertje
of zelf een smartphone ?

Antwoorden (1)

Probeer de CD te branden als audio-CD en niet als data-CD. Dat kan met een speciaal programma, zoals CDBurnerXP. Succes!

Toegevoegd na 55 seconden:
Het kan ook zonder speciale software (in ieder geval als je Windows gebruikt).