Casio hebben de besten heb ik ook gekocht en deden het perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CANON IXUS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sony HX5 is op dit moment de beste!! Prachtige foto's en filmen in HD. Mijn vriendin heeft hem sinds een paar weken. Zeer goeie sensor (cmos ipv ccd).

Aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik Canon powershot G12 de beste camera. Deze heeft volledige professionele instellingen, handige knoppen om snel handmatig een goede belichting te kunnen instellen, een externe flitser aansluiting en bovenal maar niet het minste Kan hij met het RAW bestandsformaat Werken.

Van de compactcamera's zal deze ongetwijfeld de grootste zijn. Maar nog steeds veel kleiner dan een werkelijke spiegelreflexcamera. Voor veel professionele fotografen is dit een perfecte 2e of 3e camera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lumix, contrast is erg goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de casio exilim fc-100..

Deze bevalt zeer goed en kan ook slow motion filmen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan wat je graag wilt. Wat moet de camera kunnen. Onlangs heb ik via Twitter een Sony DMC -HX5 gewonnen. Ik fotografeer ook met een reflex. Toch is dat een fijne camera om erbij te hebben. Ik heb het altijd in mijn zak zitten. Het is klein, maakt HD films, kan panoramafoto's maken en met HDR-techniek foto's maken die later met software kunnen worden bewerkt. Het heeft voor mij maar 1 nadeel. Je kunt niet zien hoe leeg de batterij is dus ik heb er een tweede accuutje bij gekocht. Kijk op prijsvergelijksites en lees testverslagen op internet of koop eens een fotoblad. Daarin krijg je inspiratie.
Veel plezier met het vinden van de goede camera voor jou.