Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je foto's van de Nikon D3100 op de imac zetten?

ik heb een iMac, een Nikon d3100 en foto's die ik op de computer wil zetten, maar ik weet niet hoe.. er zitten 2 cd-roms bij de camera, maar hoe en wat staat er neit bij, en de cd-roms werken niet op mijn computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De cd's zijn voor windows waarschijnlijk. Ik gok dat je mac de camera zonder cd herkent.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of
- geheugenkaartje uit de Nikon in de iMac steken (ik ken de iMac niet, dus weet niet of die een kaartlezer heeft)
of
- geheugenkaartje uit de Nikon in een usb-kaartlezer steken, die via de usb aansluiten aan de iMac
of
- de camera met een usb-kabeltje verbinden met de iMac, camera aanzetten.

Het kaartje wordt herkend en weergegeven in de Finder, en via de gebruikelijke procedure (net als bij externe harde schijven) verder werken.

Is dit een antwoord?

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat Bartjens zegt: kaartje in een usb kaartlezer stoppen en over zetten. Als je een cd-rom drive hebt is het handig om viewNX te installeren, en daarmee je foto's verder te transporteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding