Kan je je foto's nog terug vinden nadat je ze hebt verwijderd? Op je mobiel samsung

Ik heb een samsung mobiel en ik wou dus in me mobiel mijn bestanden leeg maken, dus ik maakte mijn bestanden helemaal leeg..Daarna ging ik naar galerij en toen zag ik dat al mijn foto's verwijderd waren ik had dus perongelijk bij bestanden fotos ook verwijderd..Kan ik nog mijn foto's terug krijgen? Bij dropbox staan de foto's er ook niet meer:(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
2.4K

Antwoorden (1)

Ja dat is waarschijnlijk nog mogelijk.
Maak geen foto's meer met je telefoon.

Download dit prigramma:
http://www.piriform.com/recuva

En installeer het op je PC.
Sluit de telefoon aan op de PC.

Daarna start je de software op. Laat deze de locatie van je foto's doorzoeken.
Hoogst waarschijnlijk zal er een groot gedeelte (misschien wel alles) terug gehaald worden.

Maar de foto's zullen waarschijnlijk niet meer op volgorde staan.

Toegevoegd na 59 seconden:
Ik zeg: "Maak geen foto’s meer met je telefoon" dit om te voorkomen dat nieuwe foto's over de oude geplaatst worden.

Je mag wel weer foto's maken, maar doe dit pas als je klaar bent met de oude terug halen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een tip! Die ga ik onthouden
+
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Bedankt, ik heb het programma al een paar keer met succes gebruikt. Mijn nicht had haar externe HDD geformateerd met alle baby foto's van haar dochtertje. Die heb ik op een paar na allemaal terug kunnen krijgen.