kan ik verwijderde foto's terughalen?

Ik heb per ongeluk een paar foto's en video's verwijdert op mijn lg (geen smartphone) er zat ook geen geheugenkaart in.Nadat ik de foto's heb verwijdert heb ik de telefoon wel gebruikt.Kan ik die foto's nog terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.5K

Antwoorden (2)

Neen , helaas kan je geen foto's terug vinden op je smartphone nadat je ze verwijderd hebt, enkel enkel een echte pro kan dit recupereren. hiervoor kan je best eens langs gaan bij iemand die veel van een gsm weet als ze echt belangrijk zijn. Wanneer ze op je micro sd kaart stonden kon je ze nog terug halen met een programma "recuva" bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar het is geen smartphone...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb daarna nog wel foto's gemaakt op die telefoon.Is er kans dat ze overschreven zijn? Zoja kan ik ze dan nog vinden?want die telefoon heeft wel heel weinig geheugen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb steeds geleerd wat er op een gsm gaat kan vrijwel niet zelfstandig teruggevonden worden, of wel moet je een echte computerfreak zijn. voor van je gsm aftehalen ook al is het geen smartphone kan je best eens langsgaan bij iemand die veel van gsm's af weet. een tip is dus om een sd kaart te gebruiken
Kan wel maar je haalt maar 15 procent van de foto's terug halen de rest is niet terug te lezen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe haal ik die dan terug?ze staan niet op een sd kaart