ik wil een sigma 70-200 kopen, zonder Os. werkt deze goed op een nikon d-3100?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1K

Antwoorden (2)

Zal zeker werken, alleen draait Sigma verkeerd om.
Met OS zou resulteren in beduidend meer scherpe foto's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet er aan denken dat de camerabody D3100 geen scherpstelmotor heeft waardoor sommige objectieven niet werken op deze body! Dus navragen of de Sigma 70-200 een interne scherpstelmotor heeft. Volgens mij kun je dat zien aan de aanduiding HSM op het Sigma objectief. Heeft het objectieg geen interne scherpstelling dan is deze niet te gebruiken op de D3100!