Ik ben mijn puk-code kwijtgeraakt,ik weet mijn pin code wel maar de puk niet ,hoe kan ik me gratis aanvragen op internet,ik heb t -mobile?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (4)

misschien heb je iets aan onderstaande bron
daar schijn je een pukcode te kunnen aanvragen

Toegevoegd na 29 seconden:
helaas kost deze wel geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar een t-mobile winkel gaan zij kunnen dan via internet de code invoegen. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet
Via My T-Mobile kun je, wanneer je geregistreerd bent, een nieuwe pin-pukcode aanvragen.

E-mail
Wil je niet registreren/ inloggen op My T-Mobile? Stuur dan een e-mail bericht naar info@t-mobile.nl en vermeld onderstaande gegevens:

* Je mobiele telefoonnummer
* Je naam en voorletters
* Je adres
* Je geboortedatum
* Je bank- of girorekeningnummer

Deze gegevens gebruiken we ter identificatie.

Telefoon
Je kunt uiteraard ook telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 7111. Wij kunnen de codes uit veiligheidsoverwegingen niet telefonisch of per e-mail aan je verstrekken. Wij sturen je pin- en pukcode daarom vervolgens per reguliere post naar je toe.

T-Mobile Shops
Graag maken wij je erop attent dat je je pin- en pukcode ook kunt opvragen bij een T-Mobile Shop bij jou in de buurt, mits je je kunt legitimeren. Het voordeel is dan dat je direct over de codes beschikt en dus direct weer gebruik kunt maken van je simkaart. Voor een overzicht van alle T-Mobile Shops kun je terecht op

Toegevoegd na 39 seconden:
en anders naar de dichtstbijzijnde t mobile shop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan via de T-mobile winkel, dat is zo gepiept.
Ze zoeken het kosteloos voor je op. Succes.
Wel je mobiel meenemen.