Ja en Nee

Ja: Als je een prepaid hebt of een abonnement zonder internet of tot een bepaalde Mb per maand, dan moet je betalen.

Nee: Voor de GPS niet, ook niet voor internet ALS je tenminste een ongelimiteerd internet abonnement hebt.

Zoek dit uit bij het foldertje over T-mobile o.i.d

Daar staat wat voor abonnement je hebt.

Sherlock.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ontvangen van een GPS signaal is gratis.
Wanneer je echter gebruik maakt van navigatiesoftware die internet gebruikt om kaarten te downloaden of routes te berekenen, betaal je uiteraard wel voor het internetverkeer....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google maps maakt gebruik van internet. Als je dus een bundel hebt met onbeperkt internet kost dit niks extra....in nederland!!!!