hoe zet ik muziek van computer naar mobiel??

ik heb een samsung diva en ik wil graag muziek van mijn computer naar mijn telefoon. ik heb een kabeltje en mijn telefoon heeft bluetooth

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Zat er geen cd'tje bij je telefoon waarmee je iets kon installeren? Google anders eens op samsung pc studio en kijk welke telefoon je hebt en welke daar bij hoort. Ik heb dat programma ook. Dan is het een kwestie van kabeltje in de telefoon en in de computer, pc studio opstarten en je kunt muziek op je telefoon zetten. Ook kun je daarmee je smsjes beheren, al je bestandjes, filmpjes enzovoort beheren.
Kijk maar eens of het lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een bluetooth adapter stop hem in je computer zoek met je telefoon naar apparaten en je hebt het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begrijp dus dat je geen programma erbij hebt gekregen? Dan als je computer je telefoon herkent, kan je effe kijken of er een mapje music in staat dan kan je je nummers daar in slepen,Mocht er niets instaan kan je je muziek gewoon in je telefoon mapje op je pc slepen. Suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet eerste je bleutooth uit
je stopt je kabel in je pc, en in je samsung.

Als het goed is word dit herkent door de computer en aangeven, klik op het icoontje om door de map te bladeren en zoek je je mp3/muziek map op.