Is je ipod/iphone jailbreake nou echt illegaal

Ik heb pas een vraag gesteld over jailbreaken op je ipod
Helaas werd die vervolgens verwijderd door he moderator team wegens illegale inhoud
Ik kan dus echt niet geloven dat jailbreaken illegaal is
Kijk maar eens naar bijv. De r4
Die word toch echt volop verkocht (het is op zichzelf niet illegaal ,maar de games erop wel)
Zou het nu terecht zijn om een bezwaar in te dienen
En is het dus ook legaal Om mijn ipod te jailbreaken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jailbreaken is niet illegaal, zolang je geen gebruik maakt van de applicatie installous

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees dit maar door: http://way2hype.com/iphone-4/what-is-jailbreaking-unlocking-cydia-is-it-legal/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het jailbreaken van je iPod is helemaal niet illegaal, het downloaden van apps daarintegen wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPhone jailbreaken is legaal. Apple probeert het wel steeds moeilijker te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet nooit bang zijn hepakt te worden en het is daarin tegen niet illegaal maar de apps die je bijvoorbeeld in cydia download is wel illegaal maar op je iphone kunnen ze je nooit vinden hoe hard ze ook willen