Hoe weet ik of mijn mobiel simlockvrij is?

Binnenkort loopt mijn abonnement af en wil ik prepaid gaan bellen. Ik weet niet of dat kan met het toestel dat ik indertijd bij mijn abonnement heb gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Het meest eenvoudig is om er even een andere sim-kaart (van een vriend) in te stoppen en dan te kijken of je kunt bellen. Als dat het geval is, is hij simlock vrij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je wel eerst even kijken of hij of zij een andere provider heeft natuurlijk!

Andere antwoorden (4)

meestal staat dat wel in het foldertje van een winkel of ook wel in de handleiding van een mobiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het toestel hebt gekregen bij dat abonnement, dan zal ook de periode van de simlock zijn afgelopen. Je kunt dan een unlock code aanvragen bij de provider waar je die abonnement hebt aangevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk toestel is ALTIJD ná 1 jaar automatisch simlock-vrij !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan via de site van t-mobile gratis je mobiel simlock vrijmaken

http://toestelhulp.t-mobile.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een Samsung chat?