Hoe stuur ik een anomiem sms bericht op mijn iphone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 april zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee sirieus

Antwoorden (6)

Zet hem op onbekend. Dat gaat als volgt: Instellingen- telefoon- nummerherkenning
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sms wordt altijd je nummer weergegeven...
Dat gaat volgens mij echt niet werken hoor. Smsjes verstuur je altijd met nummer naar een ander. Volgens mij kan je wat die gast hierboven zegt alleen gebruiken bij bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is kan je vanaf de onderstaande link anoniem sms-jes versturen..

http://www.stuursmsjes.nl/anoniem-sms.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is geen abonnement of iets waar je dan steeds smsjes van krijgt die geld kosten en waar je niet vanaf komt. Heb je het al eens geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat dat je anoniem je sms-jes kan versturen, je hoeft je eigen nummer niet in te voeren, en om een antwoord op je vraag te geven; nee ik heb het niet geprobeerd want ik hoef geen anoniem sms-jes te verturen... Dus. ik heb geen idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dat dan de vraag die vragensteller stelde?
Volgens mij vroeg hij hoe je een anoniem sms-je kan versturen, niet of het gratis is of was.
Nee dat kan niet want ik heb het eerder geprobeerd ook al doe je nummer herkenning uit die gene belt ziet je nummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan via website`s.
Als je je iphone hebt gejailbreakt kan je via cydia bijv de app flashsms instaleren.

Toegevoegd na 19 uur:
hier kan je een willekeurig nummer gebruiken.
Ik heb het niet getest.
http://www.spooftel.com/

Toegevoegd na 19 uur:
US en Canada alleen, net te laat gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anoniem sms sturen
https://www.proovl.com