Kpn gaat voor diensten als (m)VOIP, instant messaging via internet (Whatsapp, Ping) geld vragen, is dit voldoende om het abonnement op te zeggen?

Ik heb eens gelezen dat enige verandering in de algemene voorwaarden of in de kosten een voldoende reden is om een contract te laten ontbinden.
Min contract loopt overigens nog tot nov. 2011

http://www.nu.nl/internet/2498071/kpn-gaat-mobiele-diensten-blokkeren.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het laatste is er iig nog niet over gesproken. Ik heb alleen gelezen dat in de algemene voorwaarden van KPN ook staat dat je deze diensten (oa Skype, Whatsapp) eigenlijk niet mag gebruiken op het KPN netwerk. Of dit legitiem is wordt op heden onderzocht door mevr Kroes op Europees niveau. De stelling van bv Bits of Freedom is nl dat bedrijven niet mogen bepalen wat jij op internet doet en dat KPN als bedrijf naïef is geweest door dit soort innovatieve programma's niet door te beredeneren. Lastig dus!
Het gaat allemaal dus nog wel ff duren, en voordat dit er door is (als dat al gaat gebeuren) zijn we echt al wel weer een poos verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Telefoonabonnementen lopen over het algemeen maar één of twee jaar. De wijzigingen die jij noemt zullen waarschijnlijk per gebruiker pas ingaan op het moment dat het tijd is voor contractvernieuwing. Op dat moment kun je dus beslissen of je met KPN verder wilt of niet. De wijzigingen zullen waarschijnlijk niet in de lopende contracten doorgevoerd worden.
bamibal