Geen verbinding Samsung Galaxy S (spanje)

Dag allemaal,

Ik zit momenteel in Spanje (sevilla) en heb mijn Samsung Galaxy S natuurlijk bij me.
Sinds ik hier zit heb ik geen verbinding meer met het netwerk.

Ik heb me roaming wel uit gezet zodat ik geen internet kan gebruiken, maar zodra ik iemand probeer te bellen zegt hij dat ik geen verbinding heb en alleen noodoproepen mogelijk zijn.

Wat ik geprobeerd heb:
-instellingen
-Draadloos en netwerken
-Mobiele netwerken
-Netwerkoperators
en dan krijg ik de keuze uit: Movistar - vodafone ES - Orange en Yoigo.
Ik heb zelf KPN (natuurlijk is dat hier niet te krijgen :P )

Daarnaast kan ik ook automatisch een netwerk laten kiezen, als ik dit doe maakt die dus blijkbaar verbinding met een netwerk want ik heb boven in beeld mijn ontvangst balk helemaal vol staan.

Maar er staat wel bij: Alleen noodoproepen.

HELP! haha ik word echt gek hier zonder verbinding, mensen hebben me al super veel sms'jes gestuurd maar ik krijg niks en kan niks versturen.

De persoon die mij kan helpen ben ik echt eeuwig dankbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, en ik heb mijn netwerkmodus op GSM/WCDMA (autostand) staan, ook deze heb ik eens verandert naar GSM only

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op vakantie neem ik juist altijd mijn andere mobiel mee omdat ik niet de hele tijd gestoord wil worden door vrienden. Die het aardig bedoelen.

Antwoorden (1)

Je schrijft het zelf al: roaming wel uit gezet

daardoor kan je dus niet bellen en gebeld worden. Als je dat wel wilt, zal je het dus aan moeten zetten. Nou is het wel de vraag of jouw provider je gelijk toegang tot het netwerk geeft of dat er een limiet is gesteld. Dat je bv eerst een bedrag moet storten eer dat je in het buitenland kunt bellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. als je niet wilt dat je kunt internetten, druk dan rechts de uitknop kort aan en kies voor Mobiele Netwerken: uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt wel gewoon Wifi aan laten staan want dan zoekt jouw mobieltje of er nog (gratis) netwerken beschikbaar zijn. Gratis is natuurlijk altijd interessant ;)