Nee, helaas niet, je hebt er geeneens een app store of iets dergelijks voor, wel op apparaten zoals blackberry, iPhone en android telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, eigenlijk vermoedde ik het al...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt geen app store nodig om whatsapp the downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee? Wel toch iets wat er op lijkt? Een android market oid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, je kan het ook via de site downloaden.
maar ik zeg niet dat het ook werkt voor de samsung star volgensmij alleen iphone symbian blackberry en android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt ;), maar dat is dan wel voor de telefoons die ook een soort market hebben op de telefoon zelf
App world van BlackBerry, App store van Apple en de Samsung smartphone app winkel geven je toegang tot What's App. Helaas is jouw telefoon geen smartphone.
Wel werkt MSN e.d. als je toegang hebt tot het internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan inderdaad niet, de Samsung Star heeft geen app store of iets dergelijks. Het heeft ook geen besturingssyteem als Android Market. Moch je Whatsapp willen gebruiken met je een toestel kopen, die bijv. draait op Whatsapp, zoals de Samsung Galaxy S2.