Hoi, ik ga zo de Samsung Galaxy S Mini kopen met navigatie, werkt die navi via het internet? Groeten en bedankt! Jesse

Telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De standaard meegeleverde navigatie werkt inderdaad via internet.
Je kunt eventueel ook andere navigatiesoftware installeren, waarbij de kaarten van tevoren op je telefoon opgeslagen worden. Je hebt dan tijdens het navigeren geen internet nodig.
Bijvoorbeeld: CoPilot, Navigon, Sygic.
bamibal