Hoi kent iemand navigatie software, voor galaxy s voor android, gratis en zonder internet. dank je gr jesse

Navi android

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij Android Market typ je: 'navigatie', dan kom je d'r wel!;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb onlangs wel gelezen dat Google bezig is met de Google Maps applicatie om deze offline te laten werken.

Wat je nu zou kunnen doen is bijvoorbeeld: "Cygic Mobile Maps" downloaden. Deze software heeft zijn eigen kaarten en is dus geen internet nodig om het te laden. Let wel, naar mijn weten is elke navigatiesoftware internet nodig op het moment als er een nieuwe route berekend moet worden. Maar voor "Cygic Mobile Maps" weet ik dit niet omdat deze software eigen mappen heeft.

Wat sowieso altijd wel werkt.
1. Zet Wifi aan.
2. Start de navigatiesoftware (pre-load de kaarten)
3. Stel route in
4. Zet dataverbinding uit of zet de telefoon op vliegtuig modus.

Nu kan je zonder internet je navigatie volgen.