Android op HTC HD2 zetten?

Wie heeft er hier ervaring met android op een HTC HD2 zetten deze draait op win. maar ik zie dat er android op gezet kan worden. waar ik beter over te spreken ben tot nu toe.
1. wat kan er mis gaan ....?
2. wat zijn de voors en tegens...?
3. wie heeft dit al en wat zijn jullie ervaringen...?

alvast THNX.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hallo,
de hd2 is de enige windows foon waarvan alles werkt na android erop zetten,bij bv de HTC blackstone kan het ook maar werkt de camera en de gps niet...
ik heb het vorige week gedaan op een hd2 van een kennis ,alles werkt perfect!
hij was ook een beetje huiverig maar heeft het toch maar wel gedaan,hij zit nu elk vrij uurtje angry birds te spelen!

ik heb het zelf via deze handleiding gedaan:

http://www.androidworld.nl/forum/htc-hd2/12847-howto-android-gingerbread-2-3-3-op-htc-hd2.html

lees het eens door en besluit dan of je het zelf wil doen of dat je iemand zoekt met veel computer ervaring.

succes!