Waarom kan ik mijn iPad niet updaten? (z.u.)

Ik heb vorig jaar in Amerika de iPad 1 gekocht (32G).
Er staat nu software-versie 3.2.2 op, en als ik probeer hem up te daten download hij de nieuwste software en dat gaat hij een reservekopie maken. Daar gaat het fout: hij doet er eeuwig over om die reservekopie te maken. Hij laat ook niet zien hoe ver hij is met die reservekopie. Hij maakt hem gewoon niet. Ik heb hem al eens 's nachts aan laten staan bezig met de reservekopie, maar dan is hij de volgende ochtend nog steeds even ver..

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt,
Jajadingesdeluxe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer een andere computer, dit hielp bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een vergelijkbaar probleem bij mijn iPad, dit is de simpele oplossing:
Ga naar i-Tunes en ga via Voorkeuren naar Apparaten en gooi de laatste (dus de meest recente) reservekopie weg. Et voila......
Bij mij heeft het prima geholpen, de eerstvolgende reservekopie ging probleemloos. Kortom het proberen waard.
Succes.