Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe reset je de samsung galaxy ace terug naar fabrieksinstellingen?

Ik krijg telkens een foutmelding waardoor ik me telefoon niet meer kan gebruiken. Door deze foutmelding kom ik niet meer bij instellingen en kan ik dus niet vanaf daar resetten. Bovendien heb ik geprobeerd om de Home & Start Buttons tegelijk ingedrukt te houden voor een reset, maar dit werkt niet. Iemand een idee?

Toegevoegd na 1 uur:
Er staan geen iconen meer op mijn startscherm en wanneer ik naar het startscherm ga komt er een foutmelding. Ik kan dus NIET klikken op menu en dus ook niet naar instellingen. Is er dus een andere manier om de telefoon te resetten dan via instellingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat je ook kan proberen is om de volgende code in te voeren: *2767*3855# Let wel op dat je alles kwijt bent. Is dus wel aan te raden om al je contacten naar je SD kaart te kopiëren. Ga naar contacten>menu>exporteren naar SD kaart. Nadat je deze code hebt ingevoerd is alles weer terug naar fabrieksinstelling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Instellingen, privacy, fabrieksinstellingen terug, tenminste zo werkt het op mijn android (htc legend). Misschien heb je er wat aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien naar de winkel gaan waar die vandaan komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding