Whatsapp App. vraagje? Zie extra uitleg.

ik heb gister WhatsApp weer geinstalleerd op mijn bb, ik moest een verificatie smsje verzenden via WhatsApp zodat mijn bb en WhatsApp verbonden waren.. dit heb ik gedaan en koste dus enig tegoed.

Nu vandaag, krijg ik een melding dat er een update beschikbaar is voor WhatsApp, mijn vraag is als ik deze installeer moet ik dan weer een verificatie sms verzenden?

dit vanwege mijn tegoed.

Thanks!

Toegevoegd na 16 minuten:
ik heb geen 'antwoorden' meer nodig. bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee hoor, hoef je niet nog een keer te doen. dat smsje komt maar één keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, iedereen die antwoord gaf

Andere antwoorden (1)

Nee, het is een update dus download je hem niet opnieuw! De Computernaam van je Blackberry is gekoppeld aan je 06 nu.