Nee het is niet illigaal. Apple heeft wel een aanklagt ingedient maar ze hadden verloren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het jailbreaken zelf niet maar wel het illegaal downloaden van betaalde apps. Illegaal downloaden doe je dus met jailbreak, en dat is dus illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het jailbreaken zelf niet, maar de gedownloaden media/apps wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreaken is niet illegaal, Apple begon inderdaad een rechtzaak maar verloor die omdat de iphone klanten vinden dat ze zelf weten wat ze mogen doen met hun iphones
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet illegaal maar de garantie op het apple product ben je kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De garantie zou volgens apple vervallen maar wanneer je de iphone restored (update via de PC) kunnen ze niet zien dan hij gejailbreaked is geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreak is niet illegaal omdat je met je ipod iphone ipad mag doen wat je wil, maar je je mag niet van de jailbreak app cydia niet installous downloaden want daarmee kun je gratis betaalde apps mee downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jailbreaken is harstikke legaal zelfs betaalde apps gratis downloaden voor eigen gebruik is legaal