Wat zijn de grootste verschillen tussen Samsung I9250 Galaxy Nexus en Samsung I9100 Galaxy SII?

Ik zou graag een smartphone willen kopen maar twijfel nog tussen deze twee.
Ik zou graag de verschillen tussen die twee willen weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

NFC-chip voor betalingen met je telefoon bij kassa's en dergelijke zit wel in de nexus niet in de SII. Verder is de nexus licht gebogen zodat je hem makkelijker in de hand kunt houden. Ook is de camera verbeterd.