ik wil sports-tracker op mijn nokia gebruiken zonder internet op mijn mobiel, is dit mogelijk?

ik heb de app sports-tracker gedownload maar ik wil geen internet gebruiken, het internet wordt gebruikt om de kaart te laden, kan ik hem dan alsnog gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee want ze als je al aangeeft wordt er steeds een kaart gedownload wat je wel kan proberen is via ovi maps de kaarten te downloaden dan hoeft dit niet steeds opnieuw