Hoe kun je gratis en redelijk gemakkelijk een gedownloade film van de computer (pirate bay) via je iPod op de tv laten afspelen.?

ZONDER CONVERTEER PROGRAMMA ZO MOGELIJK, zo niet mogelijk welk (ONLINE) converteer programma/site is goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Koop een stekker waarmee je je pc op de tv aansluit en zijn verschillende soorten maar op http://www.plugpctotv.com/ staan er een paar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je pc/ laptop dmv een hdmi kabel kunnen aansluiten. Je tv geeft dan de laptop weer. Zo kun je dan ook een film afspelen. (5 minuten werk) succes!