hoe zet je apps op sd kaart met Blackberry® curve 8520?

Ik heb niet zoveel mb's meer over met telefoon geheugen wel met m'n SD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt geen apps op je SD kaart zetten. Deze worden in tegenstelling tot de vorige antwoorden, nooit op je SD kaart gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op internet gaan en dan Blackberry app world downloaden. Daar kan je apps downloaden. Het is ook nog eens gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij verdeeld zijn gb MEESTAL op je SD kaart en op de telefoon geheugen.